marloesvdijk.reismee.nl

Voorbereidingen

Over 1 maand en 23 dagen is het zo ver, dan vlieg ik naar Spanje! :) Het komt steeds dichterbij en dat betekent ook dat er bepaalde dingen geregeld moeten worden. Wat wil ik meenemen? Wil ik nog een afscheidsfeestje geven? (het antwoord op die laatste vraag is makkelijk) Ik heb me voorgenomen om alvast iets van een paklijst te maken, maar dat blijkt nog aardig lastig te zijn. Maar ik heb al het vertrouwen in dat het goed gaat komen en ik begin er steeds meer zin in te krijgen :)

Reacties

Reacties

Marc

Ben benieuwd wat je allemaal mee gaat maken :)
Al 'vloeiend' in het Spaans?
Heel veel plezier daar.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active